Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!
Logowanie



Gorące Dyskusje:
Graczy na Forum:
Obecnie 1 Gość oraz 0 Użytkowników Online
    Partnerzy i Listy:
    Polski Portal Lord of The Rings Online!

    TOP50 Gry

    Samodzielne pozycjonowanie stron

    Katalog SEO: katalogseo.net.pl

    Strona Główna Świat Gry: Eberron Domy Naznaczonych

    Domy Naznaczonych

    Domy Naznaczonych

    Dragonmarked Houses (tłum: Rody/Domy Naznaczone Przez Smoki) to mistyczne, oparte na tradycjach organizacje.

    Choć zwykle neutralne, wywierają ogromny wpływ na Eberron i jego ekonomię.

    Ich nazwa nie jest przypadkowa. Wieki temu wśród wszelkich cywilozowanych ras zaczęły pojawiać się osoby noszące osobliwe tatuaże. Członek dowolnej rasy mógł żyć nawet długie lata, by któregoś dnia obudzić się ze Znakiem, zupełnie nie rozumiejąc jak i skąd się pojawił.

    Dopiero z czasem nadeszła wiedza, bowiem osoby noszące Znaki manifestowały naprzyrodzone zdolności. Każda zdolność wydawała się ściśle związana z rodzajem "tatuażu" skóry, a Ci noszący podobne Znaki naturalnie się uzupełniali.

    I tak na przykład, większość krasnoludów nąszących Znaki potrafiło intuicyjnie nakładać magiczne pieczęcie skarbce, czy tworzyć skomplikowane sidła. Dla odmiany elfy nosiły znaki, które pozwalały im tkać niezwykle realistyczne iluzje, przewidywać przyszłość czy wydobywać informacje. Naznaczone Krasnoludy założyły więc House Kundarak, ogromną sieć banków i usług dla co bogatszych obywateli, elfy zaś House Phiarlan trudniący się rozrywką, wieszczeniem, a może i nawet szpiegostwem.

    Znaki otrzymały nazwę Dragonmarks w związku z legendą o powstaniu Eberronu. Jest to opowieść o trzecha smokach: dobrym Siberys, nikczemnym Khyber oraz neutralnym - Eberronie. Gdy pewnego razu doszło do walki między Siberys a Khyber, ten pierwszy rozpadł się na kawałki, tworząc gwiazdy, planety i pasmo meteorów otaczające dzisiejszy świat. Eberron ruszył na pomoc Siberys, jednak udało mu się jedyne zamknąć Khyber w samym sobie. W ten sposób Eberron to dziś powierzchnia planety i nazwa całego świata, a liczne tunele pod nią - to Khyber, świat mroku i zła.

    W Eberronie istnieje conajmniej 13 głównych Rodów Naznaczonych:
    (Dragonmarked Houses)

    1. Dom Cannith
    2. Dom Deneith
    3. Dom Ghallanda
    4. Dom Jorasco
    5. Dom Kundarak
    6. Dom Lyrandar
    7. Dom Medani
    8. Dom Orien
    9. Dom Phiarlan
    10. Dom Sivis
    11. Dom Tharashk
    12. Dom Thuranni
    13. Dom Vadalis

    I co najmniej 2 poza prawem:

    1. Dom Tarkanan
    2. Dom Vol

    Każdy Dom pełni w Eberronie jakąś rolę i stara się koncentrować na innych obszarach życia. Mimo to, konkurencja między nimi nie tylko istnieje, a jest wręcz chlebem powszednim. Domy rzadko wchodzą w otwarte konflikty - nie zmienia to faktu, że gra polityczna z ich udziałem jest nieustanna. Żaden Dom nie godzi się tracić klientów, a ich sprawy często są załatwiane "po cichu".

    Przeczytaj o konkretnych domach:

    Filtr tytułów     Wyświetl: 
    # Tytuł artykułu Autor Odsłony
    1 Dom Cannith Sarr 2140
     
    Ankiety DDOpl:
    Jakim typem gracza mógłbyś siebie określić?
    o.0 - 37.6%
    Bardziej każual niż hardcore - 6.9%
    Bardziej hardcore niż każual - 8.6%
    Jestem każualem - 12.2%
    Jestem hardcorem - 16.7%
    Każualowy hardcore - 8.6%
    Te określenia do mnie nie pasują - 9.4%
    Ta ankieta już się zakończyła
    Partnerzy i Listy:
    Polski Portal Lord of The Rings Online!

    TOP50 Gry

    Katalog stron internetowych Sznurkownia

    Katalog SEO: katalogseo.net.pl

    Odwiedź nas : )