Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!
Logowanie



Gorące Dyskusje:
Graczy na Forum:
Obecnie 9 Gości oraz 0 Użytkowników Online
    Partnerzy i Listy:
    Polski Portal Lord of The Rings Online!

    TOP50 Gry

    Samodzielne pozycjonowanie stron

    Katalog SEO: katalogseo.net.pl

    Strona Główna Wszystkie Newsy Garść informacji o Update 5 i 6

    Garść informacji o Update'ach 5 i 6

    Czyli słów kilka o ninja, łotrzykach, nekromantach, i kopalni nowych możliwości.

    Ninja Spy i Uderzenie Pustki

    Choć nie są znane dokładne możliwości PrE mnicha drugiego stopnia, Ninja Spy wydaje się być dość intrygujący.

    Monk Ninja Spy 1
    Wymagania: Level 6 Monk, Path of Inevitable Dominion, Dodge, Monk Jump II, Monk Tumble II, którekolwiek z: Static Charge, Porous Soul, All-Consuming Flame lub Winter's Touch
    Zdolności: Wytrenowano Cię jako skrytobójcę. Zyskujesz biegłość w krótkich mieczach (short sword) i traktujesz je jako bronie mnicha. Zyskujesz +2 Równowagi (Balance), Ukrywania (Hide), Cichego poruszania (Move Silently) i 1d6 ataku ukradkowego (sneak attack) jakbyś był łotrzykiem. Skradając się, poruszasz się 10% szybciej i Twoja bierna regeneracja Ki w stanie skupienia (centered) wzratsta o 1.
    Specjalne umiejętności: Możesz wykorzystać Ki by wejść w "Shadow Form", stając się niewidzialnym i częściowo niematerialnym.

    Ninja Spy Shadow Fade
    Koszt: 15 Ki
    Korzyści: Skupiasz swe Ki by przyciągnąć cienie do siebie, stając się niewidzialnym i częściowo niematerialnym. Przeciwnicy mają 25% szans chybienia w Ciebie z powodu Twojej bezcielesności (incorporeality - powinno się sumować z blur, displacement itp.). Traktowane jako mroczna technika na potrzeby ciosów kończących (Finisher moves).

    Mieliśmy Mnicha pseudo Paladyna, pora na Mnicha pseudo Łotrzyka. Czy to dobry pomysł? Słyszę już głosy sprzeciwu wszelkich Łotrzyków, Paladynów i zwolenników balansu. Ja bym był dobrej myśli - monk jest postacią easy to play, hard to master - a co za tym idzie, takie PrE zmienią nieco styl gry, ale ani jednej , ani drugiej klasy raczej z ich ról nie ograbi. Tym bardziej, że PrE monka dają to, co Łotrzyk czy Paladyn mają za darmo. Jednak czy warto  się porywać na raczej nieco ryzykowny krok? Czas pokaże. Zachęcam do dyskusji.

     

    Prócz tego kolejna zmiana w Mnichu - od U5 Monk Void Strike stanie się nowym typem uderzenia - Uderzeniem pustki (Void ). Co ztego wyniknie? Nowe kombinacje ciosów. Na pewno w wersjach light i dark:

    Moment of Clarity
    Void: Light, Void Finisher
    Aktywuj ten cios kończący by odsunąć wszelki zamę walki, zyskując premię +5 z olśnienia (insight) do rzutów na atak i umiejętności (skills) na bardzo krótki czas.
    Specjalne: Otrzymywane prze mnichów automatycznie na poziomie 10.

    Curse of the Void
    Void: Dark, Void Finisher

    Godzisz przeciwników przerażającą klątwą, mieszającą w ich głowach i wprowadząją ich w szaleństwo, w którym nie odróżniają wrogów od przyjaciół. Możesz wykonać atak, który zaklina przeciwników na bardzo krótki czas. Rzut obronny na wolę neguje efekt(will save) (DC10+Poziom mnicha+Wisdom mod)
    Za każdym razem gdy przeciwnik zostaje zraniony w walce ma szansę wyrwać się spod wpływu klątwy.
    Specjalne: Otrzymywane prze mnichów automatycznie na poziomie 10.

    Pale Master i Rogue - o mroczniejszych bohaterach słów kilka

    Było o mnichu zabójcy, teraz pora na specjaliste od recyclingu truchła i jego dostawcy materiału.

    Zmiany w U5 mają poprawić niedoróbki tej PrE. Od teraz czary Mass Inflict i umiejętność necrotic touch będą prawidłow działać na czarodzieja, gdy ten ma formę lisza, tudzież zmory, jak i nieumarłe sługi. NT będzie teraz kosztował 2 HP, anie 1HP i SP jak teraz. Dodany zostanie również Necrotic Bolt, o identycznych obrażeniach, ale będącym atakiem zasięgowym, który niestety "leczyć" nie będzie. Zdolność tą uzyskiwać się będzie wraz z PM II.

    Obiecano też poprawienie nieszczęsnych nieumarłych sług PMa. Ma się tak stać dzięki następującym zmianom:

    • Strzelcy będą trafiać przeciwników o wysokim AC.
    • Kościani rycerze będą mieć znacznie więcej HP, zadawać większe obrażenia, i nakładać różnorodne 'debuffy' przy trafieniach migbłyskalnych (tzw. naturalne 20, 5% szans przy każdym ciosie). Będą oni mieli również większe szanse zdobycia "aggro".
    • Wszyscy rycerze przestaną też głupio skakać przed atakiem, skupiając się na wrogu, a nie krokach tanecznych.
    • Magowie "Frostmarrow" (zamarzniętego szpiku? czego to ludzie nie wymyślą) nie będą już używać czaru Sleet Strom, wszyscy zyskają za to...
    • Magic Missile lub Force Missiles, zależnie od poziomu.
    • Co 30 sec każdy śługa będzie "sprawdzał" czy nie jest ponad 30m od swego mistrza i teleportował się do niego, jeśli się zorietuje, że znów poszedł gdzie nikt mu nie kazał (lub nie poszedł gdzie mu kazano)

    Miejmy nadzieję, że Turbine i tym razem nas nie zawiedzie i spełni swe ambitne obietnice.

    Co do łotrzyka, zapowiadane są następujące zmiany:

    Rogue Assassin
    Rogue Assassin od I do III dodawać będzie +1d6 obrażeń do obrażeń ciosów krytycznych.
    Ukradkowe ataki inne niż Assassinate ("Non-Assassinate" ) znów przerywają skradanie. Assassinate nie będzie go przerywać.

    Rogue Mechanic
    Rogue Mechanic I daję biegłość w Lekkiej samopowtarzalnej kuszy (Repeating Light Crossbows).
    Rogue Mechanic I podwaja również szansę na odzyskanie komponentów z rozbrojonych pułapek (o tym za chwilę).
    Rogue Mechanic II  daję biegłość w Ciężkiej Samopowtarzalnej Kuszy (Repeating Heavy Crossbows).

    Rogue Thief Acrobat
    Rogue Thief Acrobat I dodaje bonus ze zręczności (Dexterity) do obrażeń z ataku ukradkowego wykonywanego Quarterstaff.

    Rogue Capstone
    Rogue Cheat Death daję teraz również +2 Dexterity.
    Rogue Deadly Shadow zostanie dodane jako dodatkowy Capstone.

    Nowe atuty

    U5 dostarczy nam również kilka nowych atutów (feats). Oto one:

    Augment Summoning
    Korzyści: Przywoływane przez Ciebie istoty zyskują +4 to wszystkich statystyk, mają zwiększoną fortyfikację i życie.
    Specjalne: Czarodziej (Wizard) może wybrać ten atut jako premiowy.

    Brutal Throw

    D&D: Mockery Monk
    D&D: Mockery Monk

    Wymagania: +1 Bazowy atak (Base Attack Bonus), 13 Strength
    Korzyści: Możesz wykorzystywać swój modyfikator z Siły do rzutów na trafienie używając broni rzucanych jeśli ten jest wyższy niż modyfikator ze Zręczności(Dex).
    Specjalne: Ten atut może być wybrany jako premiowy wojownika.

    Trapmaking
    Wymagania: Znajdowanie pułapek (trapfinding) i którekolwiek z: Skill Focus : Disable Device, Nimble Fingers, lub Least Dragonmark of Making
    Korzyści:Dowiedziałeś się dośc na temat pułapek by być w stanie odzyskiwać nieuszkodzone części, a z pomocą Free Agents robić własne.
    Specjalne: Łotrzyk automatycznie zyskuje ten atut na poziomie 4.

    Whirling Steel Strike
    Wymagania: Weapon Focus : Slashing; Biegłość w długich mieczach(Proficiency in Longswords), Monk poziom 1
    Korzyści: Traktujesz długie miecze jak bronie mnicha, pozostając skupionym gdy ich używasz.

    Zen Archery
    Wymagania: +1 Bazowy atak (Base Attack Bonus), 13 Wisdom
    Korzyści: Możesz wykorzystywać swój modyfikator z Mądrości do rzutów na trafienie używając broni miotających (łuki, kusze etc) jeśli ten jest wyższy niż modyfikator ze Zręczności(Dex).
    Specjalne: Ten atut może być wybrany jako premiowy wojownika.

    Dodatkowo: Finezja w broni (Weapon Finesse) wymaga teraz 13 Zręczności (Dex).

    Update 5 - statki gildyjne i drobne poprawki

    Turbine półoficjalnie potwierdziło, że statki gildyjne to już najbliższa przyszłość. Tak samo Status gildii, za który będzie można odblokować różne nagrody dla gildii, z właśnie statkami na czele. Obszernie o tym pisaliśmy z Sarrem o tym wcześniej. Dla przypomnienia podam w skrócie najważniejsze informacje:

    • Prócz prywatnej przestrzeni, Statki dadzą możliwość do podróżowania do odległych części świata gry, a dzięki nawigatorom, specjalnym NPC możliwe będzie podróżowania do coraz dalszych zakątków świata Eberronu jeśli tylko zostaną przez graczy odblokowane.
    • Wnętrze statków będzie prywatną przestrzenią, którą będzie można personalizować.
    • Dostęp do statków będzie można uzyskać z wieży-doku (niemal na pewno w Marketplace, prawdopodobne, że i w innych miejscach)
    • Status pozwoli na odblokowanie miejsc na NPC na statku, oraz samych NPC
    • Między innymi reprezentatn Domu Aukcujnego (Auction House) jednak kto lub co się tam znajdzie zależy od członków gildii.
    • Turbine nie jest w pełni gotowe by podać szczegóły co do systemu Statusu, jednk wiadomym jest, że będzie podobny do systemu Favor
    • Wszelkie udogodnienia będzie można "zamontować" za wirtualne pieniądze w grze, i choć niektóre opcje będą dostępne prze DDO Store, zawsze będzie możliwość wyposażenia statku tylko za wirtualne złoto w grze.

    Poprawki i udoskonalenia na szczęście nie omijają przygód. W update 5 lub 6 zobaczymy nowe przygody w AP Fiendish Caravan. Jego akcja toczyć się będzie House Phiarlan, gdzie przybyła ostatnio złowieszcza karawana. Jakie bogactwa lub okropieństwa przybyły wraz z nią? O tym przekonać się będziemy musieli sami.

    Poprawione zostaną przygody epickie, ze szczególnym uwzględnieniem AP Sentinels of Stormreach. Od teraz przygody z tego zestawu będą dawały graczom możliwość zdobycia Epic Dungeon Tokens lub Epic Dungeon Tokens Fragments. Fragmenty te będzie można połączyć w pełni sprawne Tokeny na ołatarzu epickim w Twelve. To czy dostaniemy za przygode fragment, czy jeden lub nawet dwa Tokeny zależeć będzie od jego długości i trudności. Najprawdopodobniej VoN6 będzie od teraz dawał 2 Tokeny.

    Dodatkowo zarówno Bastardy jak i Kranoludzkie topory (Bastard sword & dwarven axe) gdy dzierżone samotnie lub z tarczą będą powodować Glancing blows, a wszystkie atuty z grupy THF będą działać wtedy i na nie. Prócz tego możemy się spodziewać kolejnego prezentu dla Pale Mastera: zaklęcia AoE zadające obrażenia od negatywnej energii.

    I choć Turn Undead samo w sobie jest niemal bezużyteczne, teraz odegnane zombie i inne truposze pozostaną w miejscu, zamiast uciekać (Jakby trup miał się czegoś bać...).

    Update 6

    O U6 nie wiadomo wiele. Jednak jedna gruntowna zmiana może opóźnić wejście AP Fiendish Caravan. U6 ma wprowadzić nowość od zawsze obecną w DnD: Walki pod wodą! Choć wydaje się to może zmiana niepozorna, to otwiera ona masę nowych możliwości. A Turbine nieraz nam juz pokazywało, że gdzie są możliwości, tam można stworzyć coś niesamowitego i unikatowego.

    A że zapowiedziano również nowych przeciwników i nowy obaszr dziczy (Wilderness Area) szanse na to są nieprzeciętnie wysokie...

     

    Nasz ceniony Użytkownik Majcef jest z nami od: piątek, 01 stycznia 2010.


    Ankiety DDOpl:
    Jakim typem gracza mógłbyś siebie określić?
    o.0 - 37.6%
    Bardziej każual niż hardcore - 6.9%
    Bardziej hardcore niż każual - 8.6%
    Jestem każualem - 12.2%
    Jestem hardcorem - 16.7%
    Każualowy hardcore - 8.6%
    Te określenia do mnie nie pasują - 9.4%
    Ta ankieta już się zakończyła
    Partnerzy i Listy:
    Polski Portal Lord of The Rings Online!

    TOP50 Gry

    Katalog stron internetowych Sznurkownia

    Katalog SEO: katalogseo.net.pl

    Odwiedź nas : )