D&D Online Eberron Unlimited: Patch 1!
No i jest patch! A w nim więcej poprawek, niż sądziliśmy!
Ale co tam jakieś durne wstępy. Kliknij "Więcej" i zobacz sam!
Zmiany Szczególnej Wagi:
- Zaktualizowany tekst wyboru postaci, gdy masz ich zbyt wiele. Od tej pory powiadamiamy graczy, że gra Warforged lub Mnichem nie będzie możliwa, póki nie wykupi się ich w DDO Store.
- Dokonano istotnych zmian w Harbor z myślą o nowych graczach:
- NPCe dający następujące questy zamieszkają w Leaky Dinghy:
- Gambler's Den
- Osgood's Basement
- NPC z następujących questów przeniesieni w pobliże samych wejść:
- Butcher's Path
- Dirk's Got a Secret
- Guard Jung
- Wejścia następujących questów przeniesiono w pobliże Leaky Dinghy:
- Gambler's Den
- Osgood's Basement
- NPCe dający następujące questy zamieszkają w Leaky Dinghy:
- Harbormaster Zin podczas przeprowadza nadzór w Waterworks - donoszą mieszkańcy Stormreach. Jego dom będzie na razie zamknięty.
- Sierżant Agler (Guard Agler) wybrał się na zasłużony urlop. Od tej pory wszelkie problemy z koboldami w Waterworks zgłaszamy do Mistrza Zina (Harbormaster Zin).
- Do questu Osgood's Basement dodano wskazówki jak walczyć ze śluzami (Slimes). Powód - te jakże uwielbiane stworki nowy gracz spotka najprędzej tam ;P.
- W Gambler's Den spotkamy teraz nieco wiecej potworów.
- Tylne wyjście z questu Osgood's Basement prowadzi teraz w okolice trenerów (Harbor).
Zakupy:
DDO Store:
- DDO Store powinno się odświerzyć zaraz po zmianie ustawień Proxy.
Sprzedawcy w Grze:
- Ingrid Bauerson ma teraz poprawny tytuł "Bartender".
- Featherfall Apothecary, alchemiczny sklep w Harbor prowadzony przez Salara i Alamere, posiada teraz przedmioty z zakresu poziomów "1-9".
Najemnicy (Hirelings):
Ogólnie zmiany:
- Umowy z Najemnikami, które zostały wykorzystane i wygasają, pokażą zegar gdy wskażesz je myszą.
- Najemnicy Warforged przestaną się wykrwawiać - ta rasa stabilizuje się automatycznie.
Ulepszenia interfejsu użytkownika:
- Przedmioty niedawno umieszczone w plecaku (Inventory) będą mieć lekki poblask. Wybranie przedmiotu, lub otworzenie ekwipunku na conajmniej 3 sekundy, pozbawia tego efektu.
- Mouselook mode's mouse warping has been removed from the game. (nie jestem pewien, sprawdzimy)
- Nie będzie już wiadomości o włączeniu / wyłączeniu trybu Mouselook.
- Gdy postać umrze, ikonka jej klasy zamieni się w czaszkę.
- Pasek Many lub Ki martwej postaci jest odtąd szary.
- Gdy umiera Twoja postać, jej pasek Many lub Ki będzie również szary.
- Gdy masz tylko jeden dostępny quest w panelu Quest (Interfejs), UI będzie odzwierciedlać ten fakt. Nie będzie "możliwości" zmieniania questa.
- Wcześniej odwiedzone obszary na mapie będą nieco jaśniejsze.
- Wybranie nagrody od NPC dających questy nie będzie już zaznaczać przedmiotów.
Walka:
W oparciu o opinie graczy i kwestię równowagi gry, zostało wprowadzonych kilka zmian w progresji uderzeń. Postacie zyskają dodatkowe uderzenia ataku wcześniej niż przedtem, a prędkości animacji ataku zostały skorygowane.
- Przy Base Attack Bonus +0, postać będzie mieć dwa uderzenia więcej w sekwencji ataku.
- Przy Base Attack Bonus +1 lub +2, postać będzie mieć trzy udrzenia w sekwencji ataku. Podobnie jak wcześniej, twój trzeci atak w sekwencji będzie bonus do trafienia +5.
- Każdy punkt Base Attack Bonus zwiększa szybkość ataku - przykładowo, postacie z BAB +15 będą atakować szybciej niż te z BAB +10, mimo tej samej liczby ataków w sekwencji.
- Wszystkie style walki wręcz (wliczając style walki bronią jednoręczną i dwuręczną), mają teraz identyczną liczbę uderzeń (pierwszej ręki) w danym czasie. Wyjątkiem jest styl walki wręcz mnicha (posiadający więcej ataków w ciągu minuty niż inne style). Jest to znaczące wzmocnienie broni dwuręcznych.
- Ataki w ruchu nie będą już szybsze niż te wykonane gdy stoisz w miejscu. Poprzednio czasem się to zdarzało, było to bug.
- Postacie nie będą już tracić ataków w sekwencji, gdy wzrasta ich BAB.
- Ataki "Glancing Blow" (obicia) i "Off-hand" (lewej ręki) zostały skorygowane dla skompensowania tych zmian. Staves (Kostury) będą tu traktowane jako bronie dwuręczne.
- Szybkość animacji dla ataków zasięgowych nie została tym razem zmieniona, jednak strzelcy dostaną premie +5 i +10 w trzecim i czwartym ataku prędzej, niż do tej pory. Pod warunkiem, że stoją w miejscu.
Przedmioty:
- Wszystkie torby przechowywania (gem, collectibles oraz ingredients) zakupione od DDO Store i wszystkie kołczany tam kupione, są teraz przypisane (bound) do postaci, nie konta. Nie mogą się więc znaleźć we wspólnym banku (shared bank tab).
- Zmiana nie jest retroaktywna, co znaczy, że przedmioty kupione do tej pory pozostaną przypisane do konta.
- Błędy z Guest Passami zostały lepiej opisane. Gdy używa ich postać zbyt niskiego poziomu, pojawi się stosowny komunikat.
- Poprawiono oznaczenia "exclusive" szeregu przedmiotów.
- Amara's Belt posiada teraz bonus zestawu (set bonus) Exorcist of the Silver Flame.
Umiejętności, Atuty i Zdolności:
Ogólne zmiany:
- Dzikie stwory stają się mniej muzykalne. Virtuoso Enthrallment i Bardic Fascinate nie będzie już działać na bossach.
Czary:
Ogólne zmiany:
- Próbując rzucić czar na cel poza zasiegiem, dostaniesz stosowny komunikat.
Questy i Obszary Otwarte (Adventure Areas):
Ogólne zmiany w Adventure Areas:
- Cerulean Hills:
- Rzadki (rare) stwór Kargoth pojawia się teraz z odpowiednią częstotliwością.
- Three Barrel Cove:
- Questy Explorer odnoszą się teraz właściwie - do Buccaneer's Walk, nie Salty Wench.
- Pracownicy Piratów nauczyli się poprawnie określać siebie jako Hobgobliny.
- Poprawiono miejsce, gdzie można się było zablokować.
Ogólnie zmiany w Questach:
- Poprawiono błąd, który obliczał zbyt duże obrażenia w stosunku dużych grup graczy. Był to problem ze Skalowaniem (Difficulty Scaling).
- Dostrojono Skalowanie.
- Poprawiono znaczniki wykonanego questa.
- Regeneracja po zakończeniu questa uległa zmianie. Poprzednio następowała, gdy teleportowałeś się gdziekolwiek - włącznie z miejscami wewnątrz przygody. Teraz nastąpi dopiero po wyjściu z niej. Radujcie się bywalcy Gianthold!
- The Grotto:
- Pojawiła się wskazówka, jak wypłynąć na powierzchnię.
- Heyton's Rest:
- Wycie ustąpi gdy tylko zniszczysz ostatni ołtarz.
- Haverdasher's Basement:
- Haverdasher został ukąszony w nogę i nie może się nigdzie ruszyć. Potrzebuje odważnych awanturników, którzy sami zajmą się problemem!
- Porozmawiaj z Haverdasherem. Po eksterminacji problemów w piwnicy, wróć do niego po odbiór nagrody.
- Problemy w piwnicy są teraz liczniejsze.
- Haverdasher nie jest już wyszydzany przez inne krasnoludy. Stał się Strażnikiem z Domu Kundarak.
- XP zostało dostosowane.
- Waterworks:
- Zmieniono nagrodę za quest Harbor Master's Seal na bardziej standardową.
- Storehouse's Secret:
- Głos DM "The door's lock is beyond hope of picking. Hopefully the key is still somewhere in the storehouse." nie występuje już gdy uzyskasz klucz.
- Irestone Inlet:
- Gracze, którzy zamieniają statek Yaaryara w bombę, teraz naprawdę to robią... naprawdę...
- Wrath of the Flame:
- Poprawiono miejsce zacinania się postaci.
- The Twilight Forge:
- Raid The Warforged Titan jest znów dostępny!
- Bastion of Power:
- Jedna ze skrzyń w Bastion's War Room otworzy się tylko gdy Devil Commander został pokonany w "pewien" sposób.
- Hall of the Third Legion:
- Barnizdu, Pit Fiend, nauczył się odpowiednio channelować zaklęcia i nie może być już atakowany w pierszych sekundach spotkania.
- Genesis Point:
- Naprawiono problem z AI Security Chief Tothi,
- Poprawiono miejsce klinowania się.
- Tower of Despair:
- Naprawiono błąd teleportacji z Judge i Jailorem.
- Poprawiono błąd powodujący spamowanie knock backów częściej niż być powinny.
- Poprawiono mechanię spawnowania towarzyszy Bossa.
- Lawa w Tower of Despair stała się trochę cieplejsza.
Inne Poprawki:
- Teksty Trainerów stały się mniej obszerne.
- Poprawiono błąd z nagrodą Turbine Points za Favor, która raz dawała podwójną ilość, a raz wcale.
- W zimowym Korthos Island, Randall jest teraz kilka kroków dalej. Mniej prawdopodobne, że pominą go nowi gracze.
- Jeśli wybierzesz istniejącą już nazwę gildii, Guild Charter nie powinien się zepsuć.
- Gracze, którzy wybrali "Looking For Group" otrzymali nową ikonę, lepiej widoczną dla wszystkich w około.
- Valeria Sinderwind nie odnosi się już do Mari Mosshand jako krasnoluda.
- Naprawiono crash klienta przy wychodzeniu z gry.
- Naprawiono miejsca klinowania się w Marketplace.
Źródło: LINK
Aktualna lista znanych bugów: LINK