Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!
Logowanie



Gorące Dyskusje:
Graczy na Forum:
Obecnie 6 Gości oraz 0 Użytkowników Online
    Partnerzy i Listy:
    Neverwinter

    TOP50 Gry

    Katalog SEO (moderowany)
    Strona Główna Wszystkie Newsy Z Podmroku: Nowy System Enhancements
    Multithumb found errors on this page:

    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/demi-humans-by-Larry-Elmore-blogofholding_com.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/demi-humans-by-Larry-Elmore-blogofholding_com.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/Enhs.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/Enhs.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/EnhancementMock-up2.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/EnhancementMock-up2.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/Enhancements_2012_11_25.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/Enhancements_2012_11_25.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/ScreenShot00135edit.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/ScreenShot00135edit.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/featskillenhance.jpg
    There was a problem loading image /home/sarr/public_html/ddopl.com/images/stories/newsy_2012/11_17_nowe_enhancements_zapowiedz/featskillenhance.jpg

    Z Podmroku: Nowy System Enhancements

    Nowy cykl oparty na przeciekach i niepewnych informacjach

    Z Podmroku: Nowy cykl oparty o przecieki i inne nieoficjalne informacje Screen: http://bit.ly/Si73Bj
    Z Podmroku: Nowy cykl oparty o przecieki i inne nieoficjalne informacje Screen: http://bit.ly/Si73Bj
    DDO: Nowy System Enhancements
    DDO: Nowy System Enhancements

     

    Nie wszyscy wiedzą, ale schemat rozwoju Bohatera oparty na Enhancements zmieni się nie do poznania. Turbine przygotowuje nowy system podobny do "drzewka talentów". Za jednym zamachem "zmodernizują" także Interfejs.

    Do podziemi schodzisz na własne ryzyko. Zasięgnij języka nim będzie za późno...

    Nowe Enhancements

    Poziomy Postaci w D&D Online nie wpadają tak szybko jak w konkurencyjnych MMORPG'ach. Stąd developer DDO, Turbine Inc., podzielił każdy klasyczny poziom na 4 Ranki. Nowy Rank przydziela nam 1 Action Point, który wydajemy na Enhancements - dodatkowe zdolności, źródło ogromnych możliwości buildowych.

    Za kilka miesięcy ten system będzie już historią. Jego marny los podzieli też wiele zdolności i archaiczne UI zakładki. A kto wie co jeszcze.

    Przystępnie i funkcjonalnie?

    Praca Larry'ego Elmore'a. Jednego z najlepszych Artystów dla D&D wszechczasów.
    Praca Larry'ego Elmore'a. Jednego z najlepszych Artystów dla D&D wszechczasów.

    Screen: Praca Larry Elmore'a. Jednego z najlepszych D&D'owych Artystów wszechczasów.

    Znany nam Interfejs Enhancements zastąpią popularne ostatnio drzewka:

    "Taki design ułatwi graczom planowanie i rozwój postaci, nam zaś uprości wprowadzanie nowych Enhancements." - developer Eladrin.

    Wg. Eladrina (którego tu cytuje MadFloyd), bohaterowie posiadać będą 1 Drzewko Rasowe i 3 Drzewka Klasowe. Prawdopodobnie każde w oddzielnej zakładce. W nowym systemie można będzie posiadać zdolności z różnych dziedzin - zniknie ograniczenie 1 klasa / 1 typ Prestige Enhancement (PrE).

    Na pierwszym poziomie otrzymamy odblokowany 2. dolny wiersz (pierwszy Tier) każdej zakładki. Aby odblokować kolejny Tier, musimy zainwestować punkty w wybrane drzewko.

    Nie będzie już Prerequisite (warunku wstępnego) do odblokowywania Ehnacements w postaci Total Points Spent (sumy wydanych punktów). Zastąpi go Total Points Spent in This Tree (suma punktów zainwestowanych w drzewko).

    Liczbę punktów potrzebnych do odblokowania danego wiersza (Tier) obliczymy w ten sposób:

     

    5 * (Tier - 1) = Total Points Spent in This Tree Prerequisite.

     

    Czyli 5x (wiersz drzewka - 1) = warunek wstępny dla kolejnych zdolności.

    Dla odblokowania niektórych wysoko-Tierowych Enhancements może być niezbędny konkretny poziom postaci.

    DDO: Nowy System Enhancements
    DDO: Nowy System Enhancements

    Screen: Przeciek z DDO (tę grafikę można było zobaczyć przypisując własny skrót klawiszowy do Enhancements)

    Pierwszy wiersz (na samym spodzie ilustracji) przedstawia zdolności gwarantowane. Odblokujemy je wznosząc bohatera na kolejne poziomy przy równoczesnym inwestowaniu punktów w dane drzewko. Schemat wiersza mimikuje ten znany z systemu Feats i papierowego D&D - 3/6/9/12/15/18/20 (poziomy postaci).

    Szykuje się również zmiana w nazewnictwie - Action Points przeobrażą się w Augment Points.

    Szczegóły i Balans

    Nowe UI (Interfejs) Enhancements: Fantazja gracza, nie jest to screen oficjalny.
    Nowe UI (Interfejs) Enhancements: Fantazja gracza, nie jest to screen oficjalny.

    Screen: Nowy Interfejs Enhancements. To tylko fantazja gracza, materiał nieoficjalny.

    Część dzisiejszych Enhancements pozostanie, ale większość tworzona jest od nowa. Turbine wykorzysta ten revamp do zbalansowania postaci, choć developerzy zarzekaja się, że nie chodzi im o nerfy, a udoskonalenia (augments). Sporo dawnych Enhancements zniknie, a część twórcy połączą lub zmodyfikują.

    Większość Enhanements kosztować będzie tylko 1 punkt. Rzadkie wymagać mają  więcej. Ich koszt nie podlega inflacji - nie wzrośnie w miarę inwestowania puntków. Wiele Enhancements posiadać ma aż 5 Rang (5 Ranks), których wymaganiami może być minimalny poziom klasy postaci.

    Gracze mogli będą wydawać punkty gdziekolwiek im się spodoba, również w dziczy i w podziemiach. Wystarczy otworzyć UI. Oznacza to wielokrotnie mniej przestojów akcji - mniej podróży do trenera.

    Aktualne, dzisiejsze UI zakładki Enhancements
    Aktualne, dzisiejsze UI zakładki Enhancements
    UI zakładki Enhancements, przydzielanie Action Points u Trenera
    UI zakładki Enhancements, przydzielanie Action Points u Trenera

    Screen Lewy: Aktualne UI Ehnancements     |    Screen Prawy: Przydzielanie Action Points u Trenera

    Każde drzewko posiadać ma oddzielny przycisk resetowania punktów. Można go jednak użyć tylko w instancjach publicznych. Taki luksus kosztować nas będzie w platynie, tym drożej im więcej punktów zainwestowaliśmy w drzewko.

    Podobne zdolności z różnych drzewek nie będą się wykluczać, będą wzmacniały swoje efekty. Drzewka rasowego nie będzie można zamienić.

    I ważna informacja - wszyscy otrzymaja darmowy reset Enhancements gdy tylko nowy system ujrzy światło dzienne.

    Postacie Wieloklasowe

    Poprzednia wersja UI Enhancements
    Poprzednia wersja UI Enhancements

    Screen: Poprzednia wersja UI Enhancements

    Bohater z więcej niż jedną klasą posiadać ma 3 drzewka klasowe jak wszyscy inni. Będzie on mógł jednak wybierać dowolne 3 z 6. lub więcej drzewek (3 na klasę). Aby zamienić drzewko na inne musimy je zresetować do zera i wybrać dowolne inne z rozwijanej listy. Zatwierdzimy je dopiero inswestując w nie punkty.

    Przykładowo, jeśli nasz Rogue doda klasę Wizarda, będzie mógł zamienić np. drzewko Thief-Acrobat na drzewko Wizard: Archmage, Wizard: Pale Master lub Wizard: Wild Mage. Po wydaniu w nim punktów drzewko staje się częścią postaci, ale możemy je zresetować i wybrać inne w dowolnym momencie.

    Nie wszyscy są zadowoleni z takiego rozwiązania. W końcu to wciąż tylko 3 drzewka dla wieloklasowej postaci. Developerzy Turbine rozważają różne warianty.

    Z Podmroku - Cykl Artykułów

    Jeśli lubicie wiedzieć więcej i wcześniej, jest to cykl dla Was. Pamiętajcie, że znajdą się nim głównie nieoficjalne, nie zawsze pewne doniesienia z różnych źródeł. Wiele z nich niewątpliwe ulegnie weryfikacji. Będziemy Was informować w miarę kolejnych przecieków.

    Zapraszamy do dyskusji w oficjalnym wątku na Forum: LINK

     

    Nasz ceniony Użytkownik Sarr jest z nami od: piątek, 07 sierpnia 2009.


    Nasi Partnerzy:
    Ankiety DDOpl:
    Jakim typem gracza mógłbyś siebie określić?
    o.0 - 37.6%
    Bardziej każual niż hardcore - 6.9%
    Bardziej hardcore niż każual - 8.6%
    Jestem każualem - 12.2%
    Jestem hardcorem - 16.7%
    Każualowy hardcore - 8.6%
    Te określenia do mnie nie pasują - 9.4%
    Ta ankieta już się zakończyła
    Partnerzy i Listy:
    Neverwinter

    TOP50 Gry

    Katalog SEO (moderowany)

    Dołącz do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

    |